Design radiator voor de woonkamer, keuken en badkamer.

Garantie en Klachten


Wat bij schade?

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar.

Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van de artikelen uit uw bestelling, meld deze dan per email binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling. 

Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

 
Klachtafhandeling

Bij Narinc design draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen.

U kunt uw klachten richten aan de afdeling Klantenservice. Wij zullen binnen 5 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht. 

Onze klantenservice is bereikbaar via een telefoon of email aanvraag. 

Bent u uiteindelijk niet tevreden met het antwoord van een van onze medewerkers, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij onze directie. 

Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres: Narinc design T.a.v. de directie waterman 21, 2665 WJ, Bleiswijk

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

U kunt in geval van een klacht/geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 
Garantie

Alle producten die Narinc design via de webwinkel verkoopt hebben een geldige fabrieksgarantie. 

Per merk en product kan dit oplopen tot maar liefst 10 jaar. 

Mocht U hiervan gebruik willen maken, dan kunt U ons een email sturen met uw gegevens en garantiegeval. 

Naast de fabrieksgarantie gelden onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit, Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Deze garantie telt enkel op voorwaarde van vakkundige plaatsing, oordeelkundig gebruik en degelijk onderhoud.

U heeft wanneer u een design radiator bij ons heeft gekocht de zekerheid dat wij uw service of garantie aanvraag correct zullen afhandelen. 

De garantie bepalingen zoals deze door de fabrikant zijn opgesteld zullen door ons gehanteerd worden. 

Wij vormen hierbij uw aanspreekpunt en zullen alles in het werk stellen een zo goed mogelijke oplossing voor uw probleem te bieden. 

Vriendelijk, doch dringend vragen wij uw pakket na ontvangst te controleren op beschadigingen en/of gebreken.